Nejčastější dotazy
Než nám zavoláte, zkuste zde najít svou odpověď…
Než nám zavoláte, zkuste zde najít svou odpověď…
Rámcová smlouva o dodávkách se podepisuje osobně, její obsah je možný po vyžádání získat k nahlédnutí na mailovou adresu registrovanou partnerem.
Prvním krokem, který je nutný pro zobrazení cen a následnou koupi zboží, je podepsání Rámcové smlouva o dodávkách.
Rámcová smlouva o dodávkách se podepisuje osobně, její obsah je možný po vyžádání získat k nahlédnutí na mailovou adresu registrovanou partnerem.
Všechny odpovědi na tento dotaz by měly být zodpovězeny v podrobných informacích v sekci:
Jak nakupovat
V případě nejasností se, prosím, obraťte na naši podporu:
Naše podpora je pro vás připravena každý pracovní den od 9.00 do 17.00 hodin.
Můžete nás kontaktovat následujícími způsoby:
Telefon: +420 515 917 917
Formuláře na stránkách kontaktů zde.
Při dodání zboží je Prodávající oprávněn Kupujícímu vystavit a předat fakturu, která je Kupujícímu doručována společně se zbožím. Kupující převzetím zboží potvrzuje i to, že fakturu převzal. Faktura může být následně Kupujícímu zaslána i elektronicky.
Datum splatnosti na každé jednotlivé faktuře určuje Prodávající.
Faktury za jednotlivé dodávky budou hrazeny Kupujícím vždy bezhotovostním převodem na účet Prodávajícího.
Více informací: Podrobné informace – Možnosti platby
Cookie je velmi malý textový dokument, který často obsahuje anonymní jedinečný identifikátor. Když navštívíte náš web, ten se automaticky dotáže vašeho počítače – webového prohlížeče a požádá o povolení ukládat tento soubor do části pevného disku určeného speciálně pro tyto soubory.
Informace shromážděné prostřednictvím souborů Cookies mohou zahrnovat informace o datu a času návštěvy, prohlížených stránkách i o délce, kterou zde strávíte.
Více zde: Podrobné informace – Cookies
Prodávající se zavazuje dodat výrobek na základě potvrzené objednávky do 4 týdnů ode dne potvrzení objednávky. V případě jiné dodací lhůty platí lhůta uvedená Prodávajícím v písemném potvrzení objednávky.
Pokud se strany nedohodnou jinak, je místem dodání objednaného zboží sklad Prodávajícího a je možné jej vyzvednout po doručení na sklad.
Prodávající poskytuje Kupujícímu záruku na jakost v délce 24 měsíců. Poskytuje-li výrobce záruku delší než 24 měsíců, bude tato doba v případě splnění podmínek každého konkrétního výrobce přenesena na kupujícího.
Uznaná záruční vada bude v záruční době odstraněna do 30 dnů od následujícího pracovního dne ode dne převzetí výrobku Prodávajícím. Vadu je možno odstranit opravou, dodáním náhradního zboží, nebo se Kupující může dohodnout s Prodávajícím na dodatečné slevě z ceny výrobku uvedené na faktuře.
Prodávající neodpovídá za vady, pokud:
Více informací: Podrobné informace – Reklamace
Cena za dodávky u jednotlivých dílčích smluv bude stanovena v každém konkrétním případě samostatnou nabídkou, která obsahuje unikátní číslo, a její platnost je zpravidla 30 dní, pokud se Prodávající s Kupujícím v každém konkrétním případě nedohodnou jinak.
V ceně není zahrnuta instalace a údržba výrobku.
Při dodání zboží je Prodávající oprávněn Kupujícímu vystavit a předat fakturu, která je Kupujícímu doručována společně se zbožím. Kupující převzetím zboží potvrzuje i to, že fakturu převzal. Faktura může být následně Kupujícímu zaslána i elektronicky.
Datum splatnosti na každé jednotlivé faktuře určuje Prodávající.
Podrobné informace: Doprava
Naše podpora je pro vás připravena každý pracovní den od 9.00 do 17.00 hodin.
Můžete nás kontaktovat následujícími způsoby:
Telefon: +420 515 917 917
Formuláře na stránkách kontaktů zde.